Godmorgon

2008-01-30 @ 07:30:20
Ska gå till tåget om ungefär tio minuter, känner mig faktiskt inte så stressad som jag borde göra. Kanske glad att jag inte bor ihop med widman? (inget illa menat)  Idag MÅSTE jag plugga, och det känner jag verkligen inte för (som vanligt) Usch på italienskan, hade gärna lagt mig i sängen och börjat läsa på någon av mina nya böcker istället. Men det går ju inte istället får jag öppna en italienska pärm och lära mig si så där 500 glosor och 62 verb, jippie! Som sagt, längtar inte tills jag slutar. 

Idag har vi redaktionsdag och det innebär arbeta med FN-rollspelet, nästan tråkigare är italienska. Känner att jag inte är så värst påläst om mitt land, smart som man är :) Men jag är nog (förhoppningsvis) inte den enda ;) Nej, men nu måste jag gå och borsta mina tänder och fixa lite små saker innan jag kommer behöva halv springa till tåget (i mina nya skor) som vanligt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: alex

haha :) jga kom itid idag *stolt :) dina skor är väldigt fina :)

2008-01-30 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0