Böcker

2008-01-23 @ 19:31:15
Gjort om min blogg igen, blir aldrig riktigt nöjd. Kan ingen hjälpa mig? 

Åkte med mormor till Vinden innan, köpte 4 böcker för 50 kr :) Vilka kap man kan göra ibland. 
Köpte i alla fall

  • Jenny S av Denise Rudberg
  • Väninnan av Denise Rudberg
  • O.S.A av Denise Rudberg
  • Tusen små bitar av James Frey

Längtar till jag ska börja läsa dem ;) Ska nog börja med Tusen små bitar, den verkar jätte bra. Förut läste jag jätte mycket böcker men av någon anledning slutade jag. Men nu ska jag gosa ner mig i sängen varje kväll och bara läsa och läsa :)

Kommentarer
Postat av: alex

ja får låna jenny s sen :) och dom andra också kanske :P

2008-01-23 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0