sunday

2008-09-07 @ 22:49:35
Har blivit mycket film denna veckan, sitter för tillfället och kollar på hitch på trean. Har redan sett den ett par gånger men jag tycker den är bra faktiskt, rolig och så :) Skulle ha pluggat lite idag, eller skrivigt svenska hemtentan. Men vaknade inte förrens hyfsat sent så det blev inget med det. Får ta det nu i veckan istället.

La ut lite grejer på tradera innan idag, bland annat min sony ericsson w850i och skrev att jag ville ha 800 för den. Och så fick jag ett mail från en från USA som skrev att han var intresserad och att han ville betala 800 dollar och betala frakten till USA :O Skrev att den var låst hos ett svensk abonnemang men han skrev att det inte var något problem. Sen ville han att jag skulle öppna ett paypal konto som gör att man inte behöver ge ut sina kontnummer till någon (orkar inte förklara så ingående vad det var) men i alla fall så kunde inte jag öppna ett sånt konto för jag har inget bank kort som det fungerar med. Skrev det till honom men nu har han inte svarat. Det låter ju alldeles för bra för att vara sant Vem vill betala runt 5000 kr för en begangnad mobil när man kan köpa den ny för 1300? Knäppis ;) Vi får väl se vad han svara på mitt mail (om han svarar)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0