Tv Tisdag

2008-05-06 @ 17:53:26
TV

Jag verkligen älskar tisdags kvällar. Först är det Ugly Betty, sedan Desperate Housewives (som för övrig inte får missas ikväll!) och sedan Christine :)

Tänk hur annorlunda allting hade sett ut om det inte hade funnits något tv. Fatta hur mycket fritid man hade haft, istället för att bara sitta inne och glo på tv. Egentligen är det ganska konstigt att man kollar på serier och sånt, för visst det är underhållande men det är ju mer givande att vara med kompisar och hitta på saker. Eller hur? För serierna glömmer man ju ändå alltid bort till slut, tillexempel kollade jag på skilda världar som en galning som liten och nu kommer jag inte ihåg speciellt mycket av den serie medans man kommer ihåg många roliga minnen med kompisar. I och för sig så skulle jag inte vilja bojkotta mina favorit serier ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Värst vad du har börjat blogga mycket nuu... goo tjejen! jag vill också blogga!! hjäälp mig snart jag bjuder på bio;)

2008-05-06 @ 20:40:53
URL: http://fashion.blogg.se
Postat av: Lajsa

haha det fanns tydligen en säsong 10 av americas next top model :P började kolla på den idag ;)

2008-05-06 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0