Måndag

2008-05-05 @ 08:32:10
blomma2
godmorgon, ska gå till tåget om ungefär tjugo minuter. Idag blir en seg dag eftersom jag har webdesign till halv fem och måste gå och göra klart min flash-film som ska vara klar på torsdag. Till alla som tänkt välja webdesign som iv-val, tänk om! Sitter och håller tummarna för att mitt hår ska hinna torka tills jag ska gå, ska ha en vit klänning och vill helst inte att mitt hår ska färga av sig på den. Kan ju i och för sig ta en tröja över kom jag på nu ;) Vill inte föna håret heller för då blir det inte lika fint som om det självtorkar ;) Men nu måste jag gå och göra mig klar.

<3

godmorgon

Kommentarer
Postat av: Lina

Heeej, kan inte du hjälpa mig med en sak sen? du kan väl ringa mig? love yoo

2008-05-05 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0