Gud så skönt

2008-05-08 @ 22:55:21
blomma2
Sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite på bloggar och sånt. Skönt att inte ha någonting att tänka på, inga läxor  tills i morgon eller prov till nästa vecka (årskurs i engelska men det räknas ju inte), inget jobb i helgen, ingen tid att lägga mig för att behöva gå upp tidigt i morgon. Det är så himla skönt att bara sitta och inte göra någonting, eller hur? Skrev förövrigt min packlista till Grekland igår (fast det är 6 veckor kvar), och så skrev jag in den på datorn innan. Då har man verkligen ingenting att göra. Hade i och för sig kunnat börja på Linas blogg design men jag vet inte hur hon vill ha den ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0