What would you think if I sang out of tune

2008-03-12 @ 22:17:38


Sitter och kollar på Fråga Olle nu, Greys anatomy var för övrigt sjukt bra :) Ja, i alla fall så tycker jag att han Ralf är jätte äcklig, bara klappar över Natacha hela tiden. Blä på honom.

I morgon är det en skön skoldag. Har bara fyra lektioner, matte, idrott, naturkunskap (har inte gjort läxan) och svenska. Så slutar jag 12.40, inte helt fel ;) Ska gå hem till mormor i morgon och hämta min klänning som hon har sytt klart nu. Kommer använda den jätte mycket i sommar (kort kommer). Åhh, gud vad jag längtar efter sommaren. Kan inte vädret skynda sig lite, så det blir varmt :)

Förresten så är min lypsyl bäst ;) Kommer bli så jävla beroende av det, och så finns de inte att köpa :( Får väl köpa från Tradera någon gång igen, eller hoppas på att Ahlgrens bilar gör denna kampanjen igen :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0