Stressad!

2008-03-11 @ 10:59:28


Nu var jag vaknat (av en jävla tant som ringde fel, slutaha så feta fingrar att du slår fel nummer) Ska snart gå bort till mormor, tror jag äter frukost där för vi har inget gått :)

Nu har jag fått en massa panik för Johanna berättade att hemsidan på webdesignen skulle vart klar förra måndagen :O Jag har inte ens börjat, fan fan fan. Tycker i och för sig mest synd om Johanna, hon ska göra typ 42 sidor och jag 6 ;) Hahaha, men fan vad jobbigt allt lev nu då. Måste jag ju sitta med det hela dagen i dag och i morgon. Det här gillar vi verkligen inte.

Nej, men nu när jag fick så mycket daker att göra helt plötsligt måste jag börja någon stans, Ska klä på mig nu och traska bort till mormor. Tar nog med mig dator så kan jag uppdatera lite därifrån ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Mingla

Vilken mysig blogg du har ♥

2008-03-11 @ 11:12:43
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: mullan

förra måndagen? :O nejnej. mina klasskamrater säger att det är måndagen efter lovet?

2008-03-11 @ 12:03:53
URL: http://malinglimstedt.bloggspace.se
Postat av: alexpalex

lätta ditt hjärta?????

2008-03-11 @ 12:11:35
Postat av: Lajsa

haha käften carro, jag fick fan gå upp 05.45 imorses!

2008-03-11 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0