Skolan

2008-03-17 @ 11:52:35


Sitter i skolan och mår verkligen inte bra. Tror att jag håller på att bli sjuk :( Christoffer smittade säkert mig igår :( Dumma honom. Och så har vi naturkunskap idag med, as lång lektion. Jag orkar inte med, kommer somna när Karin står och babblar om en massa tråkiga vattenmolekyler. Ska bädda ner mig i sängen direkt när jag kommer hem, ska kolla om jag kan få en 50 lapp av mormor så kan jag köpe Ben and Jerry glass :) Kommer somna jätte tidigt idag.

Spelar ju inte så jätte stor roll om jag inte kommer till skolan i morgon eftersom vi bara har redaktionsdagen och vi ska fortsätta på våra reportage och det kan jag ju fortsätta med hemma :) Det är ganska skönt i alla fall.

<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, va han sjuk? jag trodde han bara skämtade :P hihi^^, jag tror jag ska komma till skolan imorgon, eller jag vet itne, för om jag ksriver lite på mitt reportage idag kan det vara bra och visa viktoria vad jag skriver om typ, men jag vet inte, har iaf tandläkartid imorgon så jag måste gå ut utanför dörren, fan, hahaha men ha det så kul idag, älskpälsk (L)(L)(L)

2008-03-17 @ 12:00:03
Postat av: Johanna E

Jag är med sjuuuk! Har svin ont i huvuvdet och halsen :(

2008-03-17 @ 20:29:27
URL: http://aspecialfreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0