Puuh!

2008-03-12 @ 17:29:00
Ska snart åka iväg och träna. Det spöregnar så jag kommer ju bli pisseblöt, ska nog kolla upp om det går någonbuss. Lovar att det kommer gå en dit men ingen hem, så brukar det vara i alla fall.

Har naturkunskapsläxa som jag måste plugga på sen. Vi får alltid läxa, och naturkunskapsboken är ju jävla svår att läsa i. Jag fattar i alla fall ingenting, så det är egentligen ingen ide att läsa. Men har man läxa så har man läxa ;) Måste verkligen börja på min hemsidan nu, Johanna var ju redan klar :O Blev lite förvånad, men jag har inget program att fixa hemsidan i och jag kan inte ladda ner ett heller. Åhh, fan vad jobbigt allt blev nu. Får väl börja göra allt i ps och sedan lägga in det i dreamweaver i skolan. Lovar att alla kommer vara klara utom jag

Fick precis veta att hemsidan ska vara klar måndagen efter lovet, tack och lov, började få världens panik. Måste bara börja så det inte blir att jag sitter söndagen innan och gör allt ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0