Nya strumpisar

2008-03-27 @ 18:39:33
moi

Fick hem en lapp från KappAhl där man fick 50 kr, så jag pallar mig ner till KappAhl och tittar runt lite. Bestämmer mig sedan för att ta ett par tights, för det kan man ju aldrig få för mycket av. Tar upp dom på bilden och så står det tights, så jag tänkte: Okej, då går väl dom lite längre ner än knäna så jag kan ha dom i sommar. Men när jag provar dom hemma sedan märker jag till min stora förvåning att det är strumpbyxor. Vilket gjorde mig väldigt glad :) Det är ju as bra och billigt. Ett par kostar 49 men och man köper 2 par får man ett till par gratis :) Och det fanns i massa färger, eller ja. Blått, svart, vitt, rosa och grått.

Shit vad mycket jag skrev om ett par strumpisar. Men det kan ju vara intressant att läsa, eller?
Är verkligen i stort behov av en kamera

Kommentarer
Postat av: alexpalex

du har rosa ben (L) ahaha, dom va fina, :) du är sööööööt, men det visste du säkert redan (L)

2008-03-27 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0