Home sweet home

2008-03-21 @ 17:52:29


Nu är jag hemma igen ;) Det var verkligen sjukt kallt utomhus, fast jag hade tjocktröja och halsduk frös jag. Ibland önskar jag så att jag hade körkort och slapp gå och handal. Jag kommer bli så himla lat när jag får kökort och alla min pengar kommet gå åt till besin. Kan nästan slå vad om det ;)

Ska snart äta, lövbiff (tror jag), potatisgratäng <3, sås och broccoli :) Massa mums på allt, och till efterrätt blir det chokladpudding. Jag har tänkt på en sak, när jag var liten åt vi aldrig och då menar jag verkligen aldrig efterrätt medans min kompis familj år efterrätt varje dag. Är i och för sig glad att mamma inte gjorde efterrätt för då hade vi kanske rullat fram nu :P (sitter och lysnar på rullar fram) åt ni efterrätt när ni var små?

<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, det gjorde inte vi heller, men jag rullade på ändå hihi^^, sötboll (L)

2008-03-21 @ 22:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0