Hemma igen

2008-03-27 @ 11:32:54


Nu är jag hemme igen, tog nio bussen från Lina så jag var hemme klockan elva. Fick gå upp klockan åtta hos Lina, det är det tidigaste jag gått upp på lovet, brukar vanligtvis sova tills minst tolv ;) ska nog börja gå upp tidigare, halva dagen försvinner ju när man over så länge. Man märker att det är lov eftersom det knappt är några inne på msn. Det kan ju i och för sig vara att människor har skaffat sig lite liv. Men minst halva klassen brukar vara inne på msn, och nu är det bara jag, mia och alexander. Så jag tror de andra sover ;) Känner mig lite duktig som är vaken faktiskt.

Ska åka och träna klockan tre när gymmet öppnar, har inte vart där på en vecka eller något eftersom min hals har strejkat. Men nu känner jag att jag måste dit och träna lite. Kanske sola med, men mamma säger att man inte ska sola när man är förkyld. Undra varför? Får nog ta och fråga henne ;)

Fick föresten en klänning av Lina igår som hon hade köpt på ellos, lägger upp en bild sen :)

<3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

jag vill se klänningen :) (L)

2008-03-27 @ 14:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0