Godnatt

2008-03-17 @ 23:37:02


Sorry att jag är så dålig på att upptadera men mår inte alls bra :( Känner mig jätte trött och hängig, har ont i huvudet. Och är nog lite snuvllen i halsen. Vet inte om jag ska gå till skolan i morgon, skulle egentligen behöva det för att skriva på mitt reportage. Hade kunnas skriva hemma men glömde ju självklart alla anteckningar i skolan. Får väl se hur jag mår när jag vaknar i morgon,

Sedan jag kom hem har jag bara legat i sängen och kollat på tv, det har vart fruktansvärt skönt :) Ville kolla på film eftersom det inte fanns någonting bra på tv men mamma kollade på pestens tid på dvd :( Så jag fick nöja mig mad att kolla på tv:n. 100 Höjdare började ju innan :) Det var ballt, Fredrik är så jävla snygg. Fast jag tycker nog att Filip är lite roligare, Fredrik gör inte så jtte mycket egentligen. Men han är ju som sagt snyggate så det gör inte så mycket ;)

Nu ska jag försöka sova så får vi väl se hur jag mår i morgon
godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0