Godnatt

2008-03-02 @ 23:30:51
Ska snart sova, är till min stora förvåning trött. Trode aldrig att jag skulle bli trött eftersom jag sov i 15 timmar, men nu är jag faktiskt riktigt trött ;) Hade i och för sig kunnat kolla lite på tv, men det kommer ingenting bra nu så då kan jag lika väl sova.

Måste börja med min The Sounds hemsida snart, den ska vara klar innan påsklovet (v.13) och jag har inte ens börjat och det kommer nog lite bli så himla lätt. Stackars Karlsson säger jag bara, hon ska göra värsta hemsidan med as många sidor, och om jag känner henne rätt så har hon inte heller börjat än :P

Ska börja träna som fan nu, har ungefär 3 och en halv månad på min innan jag, alex och lisa ska åka till grekland, och man vill ju inte se ut som en strandad val ;) Ska träna minst en och en halv timme varje dag utom söndagar, och ska inte äta något godis. Måste jobba som fan också om jag ska få ihop pengar, men ska nog sätta in pengar från barnbidraget också. Har 300 sparat nu, men kommer ju behöva mer. Fyller i och för sig år innan vi ska åka men kan ju inte räka med att jag får jätte mycket pengar då.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

du känner mig alltför väl alltså xd

2008-03-03 @ 09:32:45
URL: http://catinheat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0