Glad Påsk

2008-03-22 @ 10:53:54


Godmorgon och glad påsk :)
Idag ska vi hem till mormor och äta påskmat och sedan klockan sex kommer Lisa och Alex hit :) Kan inte skriva vad vi ska hitta på för man vet ju aldrig om Lisa läser. Men det ska bli trevligt i alla fall.

Försökte ta kort på dagens outfit innan, men solen har problem och et blev bara helt svart. Så jag orkar inte bry mig, vet inte ens om jag ska ha på mig dem kläderna jag har på mig nu. Det återstår att se ;)

Ska försöka väcka liv i mamma nu så vi kan åka och handla innan alla andra också ska göra det. Hatar att trängas i mataffärer.

glad påsk <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

glad påsk sötooo(L)(L)(L)(L)(L)()

2008-03-22 @ 14:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0