Gamla Tider

2008-03-10 @ 17:34:36
Gick till mormor efter skolan och för hon skulle sy min klänning tills på fredag, Vi har inte riktigt fixat klart allt än men ska göra det i morgon :)

vi

jag och mormor <3

Satt och kollade på massa gamla kort hos mormor, hittade bland annt detta kort på min och marcus som jag aldrig har sett innan:

jul

jag och marcus julafton

Haha, det var så roligt när vi var små för marcus ville alltid hålla mig i handen, men jag vill aldrig hålla honom i handen ;) Han var lite klängig

Här är ett till exempel
cm

Jag typ förösker putta bort marcus hand, stackars honom :( Fast han var faktiskt jätte elak när vi var små, så jag var ju tvungen att ge tillbaka ;)

Ska snart äta middag, ungssteks falukorv och potatismos :) Mums! Ska åka och träna efter det och sedan ta det lugnt. Imorgon behöver jag inte gå till skolan eftersom jag ska intervjua mormor, det är jäkligt skönt :) Och på fredag är det studiedag ;) Älskar denna veckan.

Kommentarer
Postat av: alexpalex

fan va söta kort :)

2008-03-10 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0