Dagen Efter

2008-03-15 @ 18:39:19


Mia och Dianas artonårsfest blev riktigt kul. Fattar inte vart hela kvällen tog vägen bara. Det känns som vi kom, dansade lite och sen gick. Lite tråkigt att det inte var så många som dansade bara, ännu tråkigt bara att de var många som inte fattade att det var färgglatt tema. tråkmånsar. Jag hade i alla fall sjukt kul tillsammans med Alex, som vanligt :)  Var hemma klockan tre igår och då somnade jag med en gång, vaknade klockan ett idag. Har försökt uppdatera bloggen hela dagen, men det har inte fungerat. Men nu verkar det som det fungerar som vanligt igen. Har inte gjort speciellt mycket idag. Kollade på så ska det låta med mamma innan, det är mitt svenska favoritprogram. Robert Gustavsson var med, han är så jävla grym. Han är lätt den bästa komikern i sverige ;)

 Usch, ska jobba i morgon. Fan vad tråkigt, ska jobba själv med. Ännu tråkigare :( Men sist jag jobbade själv tjänade jag ju 2000, skulle ju inte vara helt fel att göra det i morgon igen :) Behöver verkligen pengar nu, varför kan jag inte bara vara rik. Hade vart så himla mycket lättare ;)

hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, vi hade roligast

2008-03-16 @ 16:19:45
Postat av: alexpalex

men bajs, nu försvan min kommentar :( hata
iaf så skrev jag att vi hade helt klart roligast, men disco på toan o beskök på 7eleven, haha, puss på dig liksom, haha, jag fick sparken, men jag hoppas att det går bra för dig, håller tummarna (Y) älskar dig sötboll

2008-03-16 @ 16:22:21
Postat av: alexpalex

man kan inte göra hjärntan när man kommenterar för då försvinner allt bakom (v åt sidan tecknet) aja

2008-03-16 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0