All you need is love

2008-03-11 @ 13:19:35


Har gjort klar intervjun med mormor nu, blev lite flummigt. Vi får väl se hur resultatet blir ;) Kan ju ringa henne i skolan i morgon om jag kommer på någon mer fråga. Tycker det är jätte svårt med korten bara, vet inte riktigt vad jag ska ta på. Ska nog scanna in en bild på mormor när hon är liten i alla fall. Har tagit 2 bilder får väl se om jag ska använda dom :)

Borde egentligen börja med min hemsidan nu men malin sa att det inte skulle vara klart förrens efter lovet, men johanna sa ju att det var förra måndagen det skulle vara klart. Hmm? Undra vem som har rätt, för jag har verkligen ingen aning. Hoppas verkligen att det är efter lovet det ska vara klart. Då blir jag lyckligt. måste i alla fall börja på mitt engelska tal idag. Men det är ju inte så jätte svårt. Ska ringa mamma nu och kolla när vi ska sola.

<3

Kommentarer
Postat av: kristina

snygg header!

2008-03-11 @ 13:38:21
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Johanna

alltså, kolla din skolmail och tolka själv. vi fick ett mail förra måndagen där det stod "redovisningar påbörjas måndag denna vecka" :p

2008-03-11 @ 17:02:14
URL: http://catinheat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0