Torsdag

2008-07-17 @ 20:12:08
I natt drömde jag att jag tatuerade mig och att det blev jätte dåligt. Det blev inte alls som bilderna och så blev de jätte ljusa. Får väl hoppas att det inte blir så när dagen väl kommer ;) Sitter och kollar på Supersize vs Superskinny nu. Tycker det är riktigt intressant ;) Har fixat med iPhonen hela dagen. Den fungerar jätte bra det är bara iTunes som krånglar så jag får väl ta och ringa Apple i morgon. Försökte blogga från iPhonen innan men det gick inte så bra, det gick at skriva rubriken men det gick inte att skriva någon text. Får väl mobil blogga istället, lite frustrerande bara eftersom jag har internet på mobilen att använda hur mycket jag vill och så måste jag ändå betala om jag vill blogga. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0