Hos Alex

2008-07-20 @ 21:48:22
Vaknade klockan tolv idag i Alex soffa, som faktisk var ganska skön. Vet dock inte om vi ska sova i den i natt igen, vi får väl se. Vi åkte en sväng till allum innan för Alex skulle köpa linsvätska. Hej rea är det enda jag har att säja. Alla och då menar jag verkligen alla affärer har ju rea nu, och jag har inga pengar :( Får förhoppningsvis lön på fredag, håller tummarna. Men jag köpte i alla fall ett par skor :) För 49 kr! De hade kostat 380 innan, ville köpa ett par till egentligen man hade inte pengar. Hittade uttligare ett par till som jag lätt hade köpt om de hade funnits i min storlek. Men de fanns de ju självklart inte :( Nu ska vi kolla på tv, fast det kommer ju inget roligt så vi sitter och kollar på idol 2006, haha. Hur tråkigt osom helst fast ändå det bästa som går just nu ;)


skorna jag köpte



skorna jag också ville köpta :( Vet i och för sig inte när jag skulle använt dem men snygga och billiga var de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0