Enorm bloggtorka

2008-07-13 @ 18:03:49
Sry att jag inte har uppdaterat på åratal, har haft världens bloggtorka sen jag kom hem från Bulgarien som självklart var helt underbart :) Bilder hittas på min bilddagbok. Förra veckan jobbade jag så då orkade jag verkligen inte blogga heller men nu ska jag skärpa mig. Annars är det ju ingen ide att ha en blogg ;) Idag har jag mest tagit det lugnt, vaknade runt ett och gick då till mormor och så gick vi på promenad och åt sedan grönsakssoppa :) Nu sitter jag mest och väntar på att det ska börja något roligt på tv som det inte verkar vilja göra, så jag passade på att ta ett dagen innan.



Tröj/Klänning - Bulgarien
Skärp - Mammas
Leggins - Monki

Jag måste verkligen inskaffa mig en kamera, mobilen suger verkligen. Upptäckte förresten att det var sjukt snyggt  att vika upp legginsen ;)





Min utväxt är nog den snyggaste på länge, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0