Vad sägs om Kim?

2008-01-18 @ 23:35:35
En storm är på väg :O Usch gillar inte när det blåser och regnar en massa, blir orolig då. Känns ännu mindre kul att den ska komma in i morgon runt 7-8 då jag är på väg till jobbet. Vill inte jobba om det blåser en massa. Och på nyheterna sa de att eftersom det inte har vart speciellt ännu hr inte marken frusit, och då kommer träden välta jätte lätt. Nej, usch. Lovar att vi kommer jobba i alla fall, men om det blåser as mycket kommer jag säga att jag inte vill. Riskerar inte mitt liv för en tusenlapp precis. 

Varför döper man stormarna till både tjej och kill namn? Först var det ju Gudrun och sedan Per, jag trodde bara att man döpte dom till tjej namn. Men där hade jag fel. Så nu har jag kommit på att denna stormen kan heta Kim eller et annat namn som både tjejer och killar kan heta. Erkänn smart? 

Men nu måst jag sova om jag ska orka gå upp och jobba i morgon. 
Godnatt

Kommentarer
Postat av: alex

haha, ja rokar itne jobba på söndag, segt, men hej oengar :)

2008-01-19 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0