Shoppat igen

2008-01-31 @ 18:48:11
Kom hem från stan för ett tag sedan, blev lite shoppande idag med ;) Hade bara ungefär 150 kr att soppa för men det blev ändå ganska mycket för pengarna. Jag köpte sminkborttagning pads för 34,50 kr, en söt vit klänning från Rut M fl för 39 kr, en gullig kort lila tröja på monki för 40 kr och ett par as fräcka tights på monki för 25 kr ;)

Skulle ju egentligen köpt en vår jacka på Rut m fl för 99 kr, men så helt plötsligt så har du höjt upp den till normal pris på 299 kr igen. Vem gör så? Helt stört tycker jag. Så då blev det lite klädshopping istället. Sötungen Alex och jag blev väldigt glada över att monki hade 75% rea :D De söt/äckliga igel tightsen fanns för endast 25kr men bara i storlek xs tyvärr :( Blev lite ledsen över det, men fick ju ett annat par as balla för 25 kr ;) Hittade världens snyggaste väska på Wedins för 399 kr som jag lätt ska köpa när jag jobbat ihop lite pengar ;) 

tights
Tightsen ;)


Kommentarer
Postat av: alex

älsk på dina tights dom är dösnygga, jag vet inte vad överaskningen va, men ja kanske är lite borta, försöker skriv atill dig på msn, men d funkar ju inte, cp, ska iväg till träningen nu, älskar dig mest av alla

2008-01-31 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0