Ny design

2008-01-04 @ 21:10:39
Har ändrat designen ännu en gång. Har svårt att bestämma mig hur jag vill ha det, men nu tror jag det är bra. Fast vet inte om jag vill ha den bakgrunden jag har  ;) Haha får väl leta vidare och så får det vara denna tills jag hittat en bättre. 

Har jätte tråkigt, och så kommer det verkligen inget bra på tv idag.  Skulle i och för sig kunna börja kolla på One tree hill säsong 2, men vet inte om jag känner för det idag. Knepigt värre. Är egentligen kanske sorgligt hur mycket våra dagar styrs av vad som händer på tv:n. Man måste vara hemma en viss tid för att inte missa sitt favorit program, kan inte hitta på något men sina kompisar för det kommer ett jätte viktigt tv-program. Det är ju faktiskt helt sjukt, jag ska inte säga något för jag kollar på de flesta programmen. Skulle vilja säga att jag sk skärpa mig, men det kommer ju inte att hända. För nu är man så inne i sina serier och program och då kan man ju knappast sluta titta. Och det börjar bara fler och fler program för varje år som går, och alla verkar vara så himla roliga och bra. Skulle vara mycket lättare om det bara fanns 6-7 serier att följa, då skulle alla få så mycket tid över till annat. Men det är väl bara ett önsketänkande. 


serier



Kommentarer
Postat av: alex

asfin blogg, verkligen, du är superbra juh. (Y)

2008-01-04 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0