mina hemligheter

2008-01-02 @ 13:57:32
Började läsa på Sophie Kinsellas bok Mina hemligheter, och kunde verkligen inte lägga ifrån mig den. Utan bara läste och läste och vips så var det slut. Den var hur bra som helst, bland de bästa böcker jag läst. Verkligen en läsvärd bok. Den borde verkligen göras till film ;) 

Här kommer en lista på de fem bästa böckerna jag har läst.

1. Inte som andra döttrar - Deborah Spungen 
2. Mina Hemligheter - Sophie Kinsella
3. Allt för min syster - Jodi Picoult
4. Mossvikenfruar - Emma Hamberg
5.Gossip Girl - Cecily Von Zlegesar


En bra idé är att köpa en lädagbok och skriva in alla böcker som man har läst i den. Eftersom man oftast glömmer bort vilka böcker man läser. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0