friendship

2008-01-10 @ 17:26:22
Har tänkt på hur olika man passar ihop med vissa människor. De flesta personer jag träffar brukar jag gilla men det finns ju alltid personer man bara inte klickar med. Som man känner att man verkligen inte har något gemensamt med. Därför är jag så glad att jag har Alex och Lisa som verkligen är mina bästa vänner. Låter säkert jättwe klishigt men så är det i alla fall.  Puss på er ♥

Bloggen har vart seg hela dagen därför har jag inte kunnat skriva något.



friendship

Kommentarer
Postat av: alex

men gud så söt du är. älskar dig så himla mycket, vet inte hur ja ska uttrycka det så att du ska förstå. har alltid roligt med dig och lisa

2008-01-14 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0