...

2008-01-26 @ 15:39:41
Har inte börjat plugga än :O Har verkligen ingen ork över huvud taget. Ska börja snart ;) SKa plugga i morgon efter jobbet också, och sen ska jag nog skita i skolan på måndag och bara gå på naturkunskapen och göra provet. Vet att jag får skylla mig själv för att jag inte har pluggat men jag orkar inte. Har vart jätte trött och seg hur länge som helst. Åkte till maxi med mormor innan och handlade. Köpte en plånbok till lisa, lite naturgodis (förgyller min dag) och en super söt dator mus :) Den är super liten och lyser i 7 (tror jag) olika färger :) Och så kan man göra sladden olika längder, perfect! Haha, insåg precis att fast jag har kopplat i musen använder jag min musplatta (heter den så, jag har ingen aning) 

datormus

Ska nog kolla på I am legend ikväll, får se hur det går ihop med mitt "pluggande", Måste skärpa mig med skolan. 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0