Bloggen/Jersey Girl

2008-01-23 @ 21:40:57
Har sjukt tråkigt, sitter och kollar på Jersey Girl, har sett den innan. Tycker inte att den är överbra men det fungerar väl. Har tänkt på att Jennifer Lopez verkar alltid så himla gullig i alla roller hon spelar men i verkligheten är hon visst en riktigt bitch. Kan man inte tänka sig. 

Stör mig för självklart ser bloggen annorlunda ut när jag tittar på den på marcus dator. På min ska de gråa på header och den gråa bakgrunden vara samma grå färg, men jag stöter ju alltid på problem. Blir inte särskilt förvånad länge ;)

Nej men nu ska jag återgå till filmen. Måste bara säga att Gretie (?) vet inte om hon heter så i filmen, den lilla flickan i alla fall. Hon är ju sjukt söt :) Så söt ska min dotter vara och kanske ännu lite sötare ;) Skriver mer senare efter filmen är slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0