Begravning, mäklare och ellos

2008-01-16 @ 19:24:15
Hade egentligen behövt plugga matte idag. Men efter farfars begravning åkte vi hem till mina kusiner och kom inte hem för en stund sedan. Får väl plugg skiten ur mig i morgon. Usch jag hatar verkligen matte, verkligen ett ämne som man läser alldeles för mycket onödiga saker i. I morgon ska jag och Alex visa upp vårt musikprogram på idrotten, kan det utantill nu men kommer säkert glömma bort det i morgon. Pinsamt i så fall. Hopps på MVG på det momentet, men det verkar inte som att det är så svårt att få det. 

Har börjat kolla upp lite med fastighetsmäklar högskolan. Behöver ungefär 15,64 som högst i snittpoäng, och det ska ju inte vara omöjligt. Vet inte vart jag ska plugga i så fall bara, men ska ta ett år ledigt efter gymnasiet. Känner att jag kommer dö annars, skulle aldrig klara att plugga 3 år till bara så där. Nej. ledigt behöver man allt ibland :)

Fick min tröja och morgonrock från ellos idag. Tröjan var lite stor så jag ska be mormor sy in den lite. Morgonrocken var inte alls mysig, så jag bytte med mamma och fick hennes som är übermysiga :)

Men nu ska jag gå och kolla på Dr Phil ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0