23.17

2008-01-24 @ 23:18:09
Började kolla på dokumentären innan men tyckte inte att den var någonting att ha, så jag har bra gått runt och inte gjort speciellt mycket nu i 3 timmar, kollar för tillfället på Seinfeldt. Det är ju för bra, ska lätt köpa alla säsonger någon gång i framtiden. Usch det finns så sjukt mycket serier och filmer jag skulle vilja köpa. Bara tanken på det får mig att bli alldeles pank ;)

Skönt med min vanliga fredags sovmorgon i morgon. Börjar ju intre förens 11.55, tack och lov för det. Ska jobba i morgon efter skolan. Och efter det ska jag, alex, lisa, johanna, linnea och mia gå på bio :) Försoning ska vi se, mysigt :) Älskar biomys, hoppas bara att jag inte sätter i halsen även denna gången ;) hahah. Ska i alla fall jobba på söndag med, har egentligen inte tid med det men måste få lite pengar i plånboken. Får ta och plugga all jävla naturkunskap skit på lördagen. Puss till Alexandra som har sammanfattat allt vi ska ha på provet och ska ge mig det :) Tack älsko, var skulle jag göra utan henne? ;) 

Men nu ska jag förbereda mig för sängläggningen, men ska självklart kolla på scrubs först :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: alex

hihi (A) bara för ja är bäst eller något :P eller kanske bara för att ja brukar få din sammanfattning ibland :P

2008-01-25 @ 08:55:53
Postat av: alex igen :P

btw, sitter vid fotodatorerna och det över har försvunnit, cp.

2008-01-25 @ 08:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0