Trötter

2008-02-23 @ 00:28:42
Hejsan hejsan. Nu är jag återigen hemma ;) saknat mig? Men fan vad det blåser ute då, rena rama stormen ju. Blåste nästan bort när jag var ute innan, men som tur var hade jag två johannor brevid mig :)

Det blev en mysig kväll hos Gisela, men let's dance tittande, sing star sjungande och guitar hero spelande. Trevligt trevligt. Fick självklart springa allt vad jag kunde till tåget innan, ville ju inte missa det eftersom dom bara går en gång i timmen på kvällen. Kul att sitta i lerum i en timme och vänta på tåget, finns ju så mycket man kan hitta på :) I och för sig hade det väl inte funnits jätte mycket mer att hitta på i alingsås. Eller man kunde köpt en tidning för våra kiosker har öppet lite längre ;) Men, men hann som sagt till tåget, fick springa som en galning så jag blev sjukt varm, svettig och röd i hela ansiktet. Men den bjöd jag på :)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, det va bra att jag stressade dig då :) för annars hade du nog inte hunnit :)

2008-02-23 @ 12:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0