Trött

2008-02-02 @ 00:00:58
Har vart och jobbat, kom hem för cirka 2 timmar sedan. Känner mig jätte slö och seg nu, ska sova snart. Men tjänade ungefär 600 på tre timmar, inte fy skam precis. Men det känns som jag kommer bli sjuk nu, fryser jätte mycket. Kan ju vara för att jag bara hade linne och tee-shirt på mig under jackan och det blåste skit mycket ute. Inte smart gjort, men gjort är gjort och kommer aldrig mer igen ;)

I morgon blir det en heldag med lisa fisa, först ska vi in till gbg för hon ska ta lite kort, och sedan ska vi färga håret på varandra. Och klockan nio blir det bio, juno och då kanske alex är med också. Det visste hon inte än, för hon hade match och så. Men nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och kolla på scrubs och sen ska jag nana. 

Så godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0