LOST :D

2008-02-13 @ 20:55:46
Är glad nu (om man bortser från hundbajset) för om 10 minuter börjar lost, och säsong 3 slutade sjukt spännande och sorgligt. Grät som fan, tror aldrig jag gråtit så mycket för något jag sett på tv innan. De kan ju inte döda Charlie, han är ju bäst/snyggast/underbarast. Han gör hela serien, eller i alla fall för mig :) Ska bli spännande att se hur det går för alla på ön nu ;) Egentligen är det ganska konstigt hur man kan vara så inne i en serie/film att man gråter när någon dör, blir rädd när något hemskt händer, skrattar när någon slår sig. Allt är ju på låtsas, men man tänker aldrig så. Eller jag tänker inte så, eftersom det känns så himla verkligt. Man drömmer sig in i serien/filmen och då känns allt som på riktigt och man blir ledsen/glad när vissa saker händer ;)

Men nu börjar det snart, så jag måste sätta mig till rätta, öppna min chips påse och förbereda mig världens bästa serie (delad första plats med Desperate Housewives)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0