Let's dance

2008-02-21 @ 22:01:52
Längtar till let's dance i morgon då de ska ha filmtema, ska bli kul och se hur alla klätt ut sig :) Här kan ni se hur Annika och Tony ska se ut ;)

Jag har kommit på att jag faktiskt tycker let's dance är ganska bra. Mina favoriter är ju Tina och Tobias, började "heja" på dom innan programmet hade börjat. Gillar Tobias ;) Tycker han är charmig och jävligt ball, hoppas de vinner. Tror faktiskt att dem kommer göra det, för dem är ju grymma :) Annika och Tony kommer nog 2:a, hoppas det i alla fall, eller Daniel och Linda. Finns så jäkla många bra par med detta året, eller hur?
Vilket par hejar ni på?

Kommentarer
Postat av: alexpalex

daniel o linda tror jag, eller dom som du hejar på ;) haha, xd ska me sitta och kolla på det med popcorn o ananas i högsta hugg.

2008-02-21 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0