King Kong och Nip/tuck

2008-02-17 @ 21:05:08
Godafton

Sitter och kollar på tv, och tänker på att det är skola i morgon. Inte kul för fem öre, hade gärna haft sommarlov nu ;) Hade vart hur skönt som helst att ha en massa pengar och bara boka en resa och åka. Hade inte precis tackar nej till det ;)

Nu börjar King Kong, som jag hinner de 20 minuter på, för sedan börjar ju Nip/Tuck. Min och mammas serie, den och desperate housewives är de enda som vi båda två gillar. Är mysigt att ha en serie att kolla på med henne :) Fast det är ju ganske mycket sex och sånt i Nip/Tuck, ibland tycker jag det är lite pinsamt att kolla med henne på. Men sen tänker jag: Usch, skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0