IV-val

2008-02-20 @ 15:49:43
Valde förresten IV-val igår, jag valde Georgafi B och Körkortsteori som första handsval. Och fysisk teater (hoppas verkligen jag får körkortsteori, för jag suger på teater) och fjällvandring som andra hands val. Hoppas verkligen jag får mina första handsval. Geografi B verkar jätte roligt, ska fan ha MVG i det. Fick bara VG i A.kursen, enligt mig själv förtjänade jag MVG :P Och körkortteori är bra att läsa, man måste ju ändå läsa det och då kan man ju göra det redan nu ;) Längtar faktiskt tills treans och när kurserna startar (om jag får de jag vill ha då)

Ska snart åka hem ;) Ska bli ganska skönt faktiskt, och ikväll kommer LOST :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Fjällvandring som andrahandsval? Är det en kurs!? Haha...
Ha det bra!

2008-02-20 @ 15:56:28
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se
Postat av: alexpalex

jag kommer ha tråkigt på mitt iv-val, lsdkngkphjpadf

2008-02-20 @ 16:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0