Internet trassel

2008-02-21 @ 21:43:37
Har vart hos favorit Alex hela dagen. Eller efter mitt IV-val som jag var på i en halvtimme eller någoting gick jag till Alex och Lisa som har foto som IV-val. Vi tog en massa roliga kort, lägger upp några av dem sen när Alex skickat dem :) Fick i alla fall springa som fan till bussen, tror faktiskt aldrig att jag har sprungit så fort i hela mitt liv. Fick jätte ont i halsen och världens jäkla hosta, får väl skylla mig själv som inte gick till bussen i god tid ;) Kom hem klockan 8 och gick då till min älskade mormor och hälsade på, där bjöds det på muffins. Men jag åt ingen, har ju blivit nyttig. Känner mig faktiskt duktig, för mormor muffins är sjukt goda. Brukar inte vara så jätte förtjust i muffins, men dessa är himmelskt goda ;)

Kom hem för en halvtimme sedan, tog lite mat och satte mig här. Sitter nu och kollar på Criminal Minds, ett av mina favoritprogram (finns ganska många att välja på) Kommer nog vara uppe ett bra tag, eftersom jag börjar klockan 12 i morgon :) Älskar fredagar, älskar sovmorgon och älskar helg.

hej så länge <3



Precis när jag ska publicera detta inlägg börjar internet knasa sig. Så då får jag väl skriva lite till innan jag kan publicera. Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara. Blir lite små sur när internet ska krångla, det fungerar ett tag och sedan slutar det, fungerar, slutar och så håller det på. Dumma trådlösa skit saker. Och någon rubrik kommer jag ju inte heller på, riktiga i-landsproblem jag har här ju ;)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

smoothiesarna va typ himmelriket :) hahaha xD, cp att det inte går att skicka bilderna :( men jag kan skicka dom på mejlen :)

2008-02-21 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0