I'm not dead

2008-02-07 @ 22:17:41
Har nyss ätit mat, varma mackor igen. Känner att vi äter det minns en gång i veckan nu ;) Men det är ju så gott, så det kan faktiskt inte hjälpas. Och mamma gör det godaste med makrillfilé :)
 
Torsdagar är den dagen jag kan stanna uppe längre eftersom jag börjar 11.55 på fredagar, men då går det ju självklart ingenting bra på tv på torsdagar. Och Marcus har ockuperat dvd, så film kan jag inte heller kolla på. Får väl underhålla mig genom att sitta framför datorn.

Haha, det är as bra för Marcus har fått jobb på Konfekta, som råkar vara en godistillverkare. han ska jobba i lagret där och kommer bergis få hem en massa "missbildat" godis ;) Massa klubbor och annat smått och gott, ska i och för sig sluta äta så mycket godis. Men någon gång ibland kan man ju gotta sig lite ;) Men grattis till bror i alla fall som äntligen fått ett jobb :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0