Home sweet home

2008-02-20 @ 20:53:49
Kom hem från Peter för en stund sedan, åt väldigt goda ägg mackor, medans de andra knaprade i sig räkmacka efter rökmacka ;) Ska snart kolla på Lost :) Om exakt 11 minuter, ska bli kul. Men är fortfarande ledsen över att Charlie dog, min snyggis.

Innan har jag inte brytt mig så mycket om att ta på min mina läsglasögon när jag läser, sitter framför datorn/tv eller är i skolan. Men har nu på senaste upptäckt att jag får så himla ont i huvudet om jag skippar glasögonen. Så nu får de vara på när det behövs, hade i och för sig velat ha ett par nya glasögon. Ett par snyggare med andra ord ;) Men jag får väl lugna mig med det. Har ju faktiskt inga pengar för tillfälllet ;) Ska börja jobba lite mer när allt med FN-rollspelet är slut :)



cb

så här kul har man hos peter :)

Kommentarer
Postat av: alexpalex

hahaha, jag orkar inte jobba, jag vill också köpa nya glasögon, egentilgen är det ganska onödigt för jag har dom så sällan, men dom är för svaga så egentligen behöver jag et :;P

2008-02-21 @ 08:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0