(God)morgon

2008-02-22 @ 09:45:31
Godmorgon, skulle egentligen inte gått upp förens klockan tio, men så ringde telefonen klockan nio. Dumma männsikor som ringer och väcker mig. Gillar jag inte, det roliga var att jag drömde att min bror gick ut och sa: Svara om det ringer någon. Och så ringer det självklart., och självklart var det fen felringning. man vill bara ringa hem till dem som ringde än klockan 4 på natten och väcka dem. Hade vart rätt åt dem ;)

Klockan 11 ska jag åka till skolan, där de roliga lektionerna matte, italienska och svenska väntar på mig. Orkar inte med skolan, skönt med helg nu :) Men nästa vecka kommer ju vara en jävla mardröm med FN-rollspelet, längtar bara tills det är slut. Då kommer jag njuta ;)

Ska gå och äta frukost nu, sedan kommer jag väl tillbaka hit   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0