Godmorgon

2008-02-09 @ 11:25:28
Godmorgon

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, skönt att få sova ut. Känns som det var hur länge sedan som helst jag gjorde det. Får väl se hur kul det blir att gå upp och jobba i morgon bitti ;)

Ida är det lördag och melodifestivalen, känns egentligen helt onödigt att kolla för alla vet ju att Carola och Andreas Johnsson kommer vinna. Men jag och mina kära vänner ska ändå samlas i mitt vardagsrum, äta godis och kolla på denna förbestämde tävling. Det kommer bli mysigt i alla fall :) 

Ska snart palla mig upp ur sängen och städa undan lite i köket och även på mitt rum, lovade mamma det och det man lovar ska man hålla. r sjukt hungrig så nu ska jag gå och äta frukost ;)

ciao

Kommentarer
Postat av: alex

gud så mysigt det kommer bli :)

2008-02-09 @ 15:07:56
Postat av: Johanna

Det kommer bli superskojsigt! :D Bra att ni övertalade mig att komma tidigare med! Hoppas nu bara mamam får klart den underbart goda köttfärslimpan i tid :O

2008-02-09 @ 16:27:39
URL: http://kanduvissla.bloggspace.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Utlottning av design på min blogg om du är intresserad!

2008-02-09 @ 20:07:16
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0