cocoo, wedins och brott och straff

2008-02-06 @ 17:18:28
Fick hem mina smycken från cocoo idag :) Armbandet är jätte litet och gulligt, örhängerna är stora min inte allls tunga. De väger ingenting, hur bra som helst ;) Köpte min väska från wedins innan med, älskar den som fan. Är hur snygg som helst, och praktisk. Orkar inte ta kort på den just nu, får göra det en annan gång.

Imorgon ska vi på teater med skolan, brott och straff ska vi se. Den är tre timmar eller något, kommer säkert somna. Det kommer ju vara  hur segt som helst. Gillar inte teater speciellt mycket, eller det beror väl på vad de handla om. Men alla jag vart på har varit gamla gubbpjäser ungefär. Varför tvinga med oss på en teater ingen vill se? Och sen måste vi betala tågkort in till stan med, hur segt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0