Vårigt

2008-04-01 @ 21:59:26
blomma1

Idag kändes det värsta vårigt. Även om det inte var jätta varmt ute idag så är i alla fall snön borta :) Och det kändes faktiskt behagligt att vara utomhus, nu väntar jag bara på solglasögonväder ;)

vårrr
Ser jätte mulet och mörkt ut på bilden men klockan var faktiskt åtta när de togs, så då var det ju nästan natten ;)

Fick förövrigt en tröja av Alex idag :) Vi var både tveksamma till den först men jag bestmde mig sedan att jag ville ha den. En gratis tröja tackar man väl ändå inte nej till? Inte om man heter Caroline Bergström i alla fall. Såg sedan att Elin Kling hade en likadan, likr tufft. Eller kanske inte eftersom det går att köpa på Indiska :P

Men nu ska jag nog gå och titta på tv. Får se om det blir Down With Love eller något annar roligt ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Skaffa Facebook :D

2008-04-01 @ 22:30:46
URL: http://whatdianadid.blogspot.com
Postat av: alexpalex

din sjal (L) haha, tröjan är väldigt fin på dig (L)

2008-04-02 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0