Skolan

2008-04-04 @ 15:20:59
blomma2

Har slutat nu och ska snart ta tåget hem. Vi hade precis haft svenska prov, eller prov och prov. Vi har läst Kung Oidious och skulle nu skriva ett brev där man var någon av personerna från boken. Sjukt tråkigt, man skulle även använda gammalt språk, och det kan man ju verkligen. Fattar verkligen inte hur hon ska kunna betygsätta det, men jaja. När jag kommer hem ska jag och mamma kolla på kameror. Tror det blev den i förra inlägget men om jag hittar en billigare som är lika bra blir det nog den istället. Ska jobba i morgon och på söndag, orkar verkligen inte det men jag måste ha pengar. Ska bara ta det lugnt idag eftersom jag kommer få slita som fan i morgon och på lördag. Men nu måste jag traska iväg till tåget.

<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej carro, skulle inte du sluta jobba där snart? pussar

2008-04-04 @ 16:18:55
URL: http://mosadehallon.blogg.se
Postat av: Diana

Jag ska också jobba i helgen och bara vara hemma ikväll på grund av det :(

2008-04-04 @ 18:59:09
URL: http://whatdianadid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0