Bulgarien, nästa!

2008-06-17 @ 08:26:55
Jag är så sjukt trött. Gick upp klockan åtta idag, kände att det var bäst så annars kommer jag inte somna ikväll. Vi ska vara på landvetter 4.45 så jag får väl gå upp runt 3.30. Ska sova hos Lisa med så vi kommer väl ligga och prata hur länge som helst. Nej, men vi får nog gå och lägga oss vid nio tiden ;) Åhh, i morgon åker vi till Bulgarien. Det ska bli så jävla roligt, men fan vad jag kommer sakna mamma. Men jag får skicka sms och maila och sånt :) Har i alla fall packat klart allting nu, ska bara gå till Ö&B och inhandla lite batterir sedan och sen är allt fixat ;) Nu ska jag sätta mig och slappa framför tv:n och inte försöka somna om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0