slapp tisdag

2008-07-15 @ 10:42:11
godmorgon!
Vaknde för en stund sedan och satte mig då här. Ska snart gå till mormor och äta frukost och sedan ska vi gå en liten promenix :) Ska mest slappa idag, är ju ledig från margarin pressar jobbet denna veckan, skönt som fan ;) Kollar nog på Step Up 2 sedan som bror min har vart snäll och fixat till mig :)

Just det, var ju på stan igår och shoppade lite. Eller shoppade och shoppade, jag köpte tre saker. Först köpte jag 2 nagellack från mavala, färgerna nice och sweety. Hittade inga bra bilder på dem och mobilen går ju inte att ta med. Men nice är orangeaktigt och sweety är mera barbie rosa :) Sen köpte jag även denna ringen från H&M som jag har trånat efter hur länge som helst!

bild: lisaplace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0