skolan

2008-01-11 @ 10:39:41
Ska strax kila i väg till tåget, börjar 11.55 på fredagar. Hur skönt som helst, inte lika skönt att jag sedan har ungefär en halvtimma på min att plugga in min italienska läxa. Får väl se hur det går med den. ;) Idag är en ganska slapp dag  i skolan. Först matte i en timme som jag för övrigt inte fattar ett jävla piss utav. Och så ska vi snart ha kapitellprov, ska ju bli himla roligt. Sen har jag i alla fall italienska i en timme och tio minuter. Brukar vara ganska okej, eftersom halva lektionerna går åt till namnuppropning, läxförhör, folke somdrömmer sig bort och börjar prata om något som verkligen inte har med lektionen att göra och att genie försöker leka bäst och ställer en massa översmarta och jobbiga frågor. Sista lektionen är svenska och då ska vi börja kolla på Lilja for ever, så som sagt. Ganska okej skoldag faktiskt.  Men nu måste jag gå och göra mig i ordning. 

ciao 

Kommentarer
Postat av: alex

d är lungt, jag hjälper dig med matten

2008-01-14 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0