onödig fakta

2008-02-24 @ 23:19:24
hatar egentligen sånna här listor men just nu har jag så fruktansvärt tråkigt, läs och njut :)


namn:
caroline bergström
smeknamn: carro, nils
födelsedag: 9 juni
ögonfärg: blå/gul
hårfärg: rött
pluggar: journalistik-media, lerums gymnasium

favorit:
-färg: lila, brunt, grått
-plats: min säng
-land: italien
-bok: inte som andra döttrar - Deborah Spungen
-spel: pictionary
-drog: ben & jerry cookie dough glass
-fordon: spelar ingen större roll
-film: björn bröder
-serie: desperate housewives, lost, one tree hill, gossip girl
-tidning: hänt bild
-cd: the beatles 1 (one)
-café: kosmos
-sångare/sångerska: paul mccartney/john lennon
-internetaktivitet: msn, blogg.se, bilddagboken.

brukar du...
peta dig i näsan: det gör väl alla?
gnälla: japp, mest på kvällen
skrika: ibland, inte sp ofta
sova: jaa, fast ofta alldeles för lite
ha ångest: nje
skada dig själv med flit: nej, verkar ju inte meningslöst
ta mediciner du inte borde ta: nej. bara ibumutin
vilja dö: nej, verkligen inte
drömma mardrömmar: det händer väl
ta droger: nej
försöka vara annorlunda: nej, man är vem man är
klä dig i svart: ja, det är snyggt
gå till kyrkan: nej, inte frivilligt
röka: nej
ha sex: nopp
ljuga: någon vit lögn då och då blir det väl ;)
hata folk: ja, till och från
lita på folk: ja, på mina vänner

har du...
för många vänner: nej, alldeles lagom :)
förföljelsemani: haha, nej
tvångstankar: ja, måste alltid räkna trappstegen och äta upp chipsen i storleks ordning
någon annan psykisk sjukdom: nopp
fysisk sjukdom: nope
skada: inte för tillfället
färgat håret: japp, för många gånger
brutit några ben: bara tår ;)
några piercings: öronen, tragus och tungan
gjort bort dig rejält: jaa, många gånger
bra självförtroende: till och från. för det mesta ;)
komplex: ja, det har väl de flesta
kysst någon: yes box
sagt jag älskar dig till någon idag: bara skrivit, eller kanske till mormor. kommer inte ihåg
bjudit ut någon: nej det tror jag inte
varit kär: klart
blivit kär i någon på nätet: nej
dumpat någon: japp
blivit dumpad: japp
velat vara otrogen: öhh, nej
stulit någonting: bra små saker
lämnat landet: har åkt utomlands
rymt hemifrån: faktiskt inte
tuttat eld på nåt: ja, pappaer och sånt
gjort något olagligt: cyklat utan lyse, skjutsat på cykeln och en massa andra saker ;)

är du...
förstående:
ja det tycker jag
öppensinnad: jaa
arrogant: jag tycker inte det
osäker: det beror på vad det handlar om
intressant: klart ;)
hungrig: inte för tillfället
smart: det beror på
barnslig: ja, det är klart
liten: nej
lätt: haha, nej
skoltrött: JAA!
rolig: klart ;)
pratglad: oftast
frågvis: jaa, väldigt enligt min familj
organiserad: nej, inte det minsta
hälsosam: halvt ;)
blyg: kan vara det ibland
attraktiv: 24/7
uttråkad lätt: ja, speciellt på kvällen
ansvarsfull: ja, det tycker jag allt
vegetarian: no, no. jag <3 kött
besatt: tv,
arg: ibland
ledsen: blir det lätt
glad: jaa :)
pålitlig: japp
laglig: ja, i största allmänhet
filosofisk: nje
svår: hmm? ingen aning faktiskt
positiv: försöker
originell: vet inte
lätt att förföra: vem vet?
bra på att ge komplimanger: japp
bra på att få komplimanger: hur kan man vara dålig på det?

vem...
saknar du: pappa
vill du döda: ingen, eller kanse bin laden?
rörde dig sist: mamma
vill du slå: hemlis
kysste du sist: hemlis
vill du kittla: bror, han är as kittlig
kramade du sist: mamma
vill du prata med: ingen just nu, är ganska skönt att vara själv
skrek du på sist: mamma för hon skrek på mig
vill du vara som: ingen
sårade dig sist: säger jag inte
vill du bli galet full med: inte gisela i alla fall ;) haha
gjorde dig glad senast: lisa, hon skriver så störda saker på msn <3
vill du helst träffa: pappa
fick du sms från senast: lina
ringde dig senast: lisa

hur...
går du: inte vet jag, jag ser ju inte mig själv när jag går ;)
svarar du i telefonen: - hej det är carro
fördriver du tiden: datorn, tvn eller sova
mycket pengar har du: har 4500 sparat och sedan 60.000 i arv + en hundring jag fick av mamma innan, och lite småskrammel i sparbössan
tjänar du pengar: jobbar
bäddar du sängen: hur? finns det flera sätt?
ofta diskar du: har diskmaskin, det är 2000 talet nu
går det i skolan: okej
många stör du dig på: på tok för många
ofta träffar du din familj: varje dag :)
mycket äter du: tills jag blir mätt

för eller emot...
krig: emot
dödsstraff: för, men hellre tortyr
abort: för
läxor: båda
skatt: båda
politiker: för

välj...
katt eller hund: hund :)
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: ingen aning
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: musik
leva eller dö: leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0