Webdesign, träning och postorder

2008-04-10 @ 16:17:57

blomma2
Ska snart gå i väg till tåget, har webdesign för tillfället. Eller egentligen inte eftersom vår lärare har gått, ska redovisa min hemsida på måndag. Min är as ful, men jag orkaer inte anstränga mig speciellt mycket. Nu har vi fått en ny uppgift, att göra en flash film på 30 sekunder. Får väl se hur den blir ;) Jag har börjat och det verkar väl vara ganska lätt i alla fall.

Idag ska jag träna och sola, var hur länge sedan som helst sen jag solade sist. Ska bli jäkligt skönt, ska gå till mormor med och kolla om hon har sytt klart min jacka :) Hoppas det, även om det är lite kallt ute vill jag börja använda den. Hoppas att något av alla mina postorder saker jag beställa har kommit idag :) Lovar att det inte har gjort det men man kan alltid hoppas ;)

Men nu ska jag gå till tåget
<3


Kommentarer
Postat av: alexpalex

haha, jag fryser också i min, men om man vill vara fin får man lida pin ;) hahaha (L)(L)(L)(L)

2008-04-10 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0